Węc PR przekształca się w WEC Communication
Agencja public relations Węc PR po 10 latach zmienia nazwę na WEC Communication. Krakowska agencja wdrożyła rebranding i nową strategię.
Na początku listopada agencja zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną swojej marki – nowe logo i stronę internetową. Równolegle wprowadzono również nową nazwę – WEC Communication. Te zmiany to konsekwencja, odzwierciedlająca zakres świadczonych usług przez agencję na przestrzeni ostatnich lat.
Węc PR po rebrandingu to WEC Communication
- Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe. Nie boimy się też wyznaczać trendów i proponować naszym klientom nowoczesnych form komunikacji ich marek, np. stawiając na content wideo - powiedział Tomasz Węc, CEO WEC Communication.
Nowa nazwa i logo są pozbawione polskiej litery "Ę”. Drugi człon nazwy ,,Communication” nawiązuje do głównego filaru działalności agencji - kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami.
Odświeżone logo wyróżnia się nowoczesnym fontem, a litera ,,V” nawiązuje do symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu. W komunikacji wizualnej postawiono na kolor fioletowy.

Zmiana zbiega się 10-leciem firmy. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji klientów z branży technologicznej. WEC realizuje projekty w Polsce i w regionie EMEA, ale w portfolio posiada także kilka aktywacji globalnych. Agencja obsługuje m.in. Acer w wybranych krajach EMEA, Sabre Polska, ADATA, Fixit czy Xerox.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Węc PR przekształca się w WEC Communication