What i Arena Media dla firmy Kopernik
Agencja reklamowa What i dom mediowy Arena Media rozpoczęły obsługę reklamową firmy cukierniczej Kopernik. Współpraca ma charakter długoterminowy.
What i Arena Media jesienią ub.r. przygotowały dla firmy Kopernik, producenta słodyczy takich jak Toruńskie Pierniki, Katarzynki, Uszatki czy Bagatelka, rekomendacje dotyczące działań komunikacyjnych dla jej wybranych marek. Z początkiem br. Kopernik zdecydował się podjąć z firmami długoterminową współpracę przy kompleksowej obsłudze marketingowej swoich brandów.
I tak Arena Media będzie zajmować się dla Kopernika analizą rynku i konsumenta oraz planowaniem i zakupem mediów, a What – kreacją, designem i produkcją ATL i BTL oraz działaniami interactive. Firmy wspólnie z zarządem przedsiębiorstwa będą też przygotowywać długoterminowe strategie dla jego kluczowych marek.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: What i Arena Media dla firmy Kopernik