„Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)
Napój Fanta (produkowany przez Coca-Cola Poland Services) trafił do sprzedaży w butelkach w nowym kształcie i ze zmienionym logo marki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe MediaCom Warszawa, SMG Liquid Thread, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Nowy kształt butelek Fanty ma odzwierciedla owocowy smak tego napoju i wyróżniać go na półkach sklepowych. Jednocześnie odświeżono identyfikację wizualną marki, m.in. zmodyfikowano jej logotyp. Ma ro na celu zwiększenie zainteresowania napojem wśród nastolatków.
- Fanta odgrywa ważną rolę w segmencie napojów gazowanych na polskim rynku, dlatego bardzo istotne jest dla nas stałe odnawianie więzi pomiędzy marką i grupą docelową poprzez wprowadzanie śmiałych innowacji. Podobnie jest tym razem. Nowa „zakręcona” butelka, kryjąca orzeźwiający i pyszny napój owocowy, przyciąga świeżą kolorystyką i nowoczesnym kształtem - opisuje Rafał Jakubowiak, kierownik marki Fanta w Coca-Cola Poland Services.
Nowa identyfikacja wizualna Fanty została przygotowana przez agencję NICE z Nowego Jorku i zespół projektowtCoca-Coli, na czele którego stoi James Sommerville i Drinkworks. Jednocześnie został wprowadzona w Polsce Włoszech, Rumunii, Serbii i na Malcie.
Fanta jest dostępna w butelkach (o pojemności 0,5 l, 1 l, 1,5 l, 1,75 l, 2 l i 2,25 l) oraz puszkach (o pojemności 200 i 330 ml).

Działania reklamujące odświeżony wizerunek Fanty są realizowane pod hasłem „Wkręć się do zabawy”. Obejmują telewizję, internet (m.in. aktywności z udziałem influencerów w social media) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL, zwiększona ekspozycja produktu).
Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za kreację reklam i realizację działań w social media - agencja SMG Liquid Thread, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis. Działania public relations prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Wkręć się do zabawy” - Fanta reklamowana w nowych butelkach ze zmienionym logo (wideo)