Właściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy
Firma MediaMarktSaturn, właściciel sieci sklepów MediaMarkt, zakończyła trwający od wielu miesięcy przetarg na obsługę mediową. Był to największy międzynarodowy przetarg w jej historii.

Spółka MediaMarktSaturn zakończyła właśnie proces przetargowy na nową agencję mediową, który po raz pierwszy w jej historii miał wymiar międzynarodowy, bo dotyczył Europy.
Przetarg miał charakter wieloetapowy, trwał blisko osiem miesięcy, a zaproszono do niego cztery główne sieci agencji medialnych. Był to również największy międzynarodowy przetarg w historii MediaMarktSaturn. Jego celem była dalsza optymalizacja strategii i planowania, zwiększenie wydajności i rozwój najnowocześniejszych możliwości poprzez spersonalizowaną komunikację opartą na danych.
Firma do współpracy wybrała holding Publicis Groupe, co oznacza, że w przypadku rynku polskiego zostanie zakończona współpraca z dotychczasową agencją mediową sieci sklepów MediaMarkt Polska - UM (IPG Mediabrands). Nowa agencja mediowa rozpocznie współpracę z firmą w październiku br.
Nowy poziom współpracy, nowe możliwości technologiczne
Spółka podkreśla, że “nowa konfiguracja z międzynarodową siecią mediową Publicis zapewnia właściwą równowagę między globalnym, wydajnym zarządzaniem mediami a lokalnie dostosowanym wdrażaniem taktyki. Dzięki nowej platformie opartej na danych wykorzystywany jest pełny potencjał: od tworzenia i wykorzystania spostrzeżeń w celu zoptymalizowanego planowania, przez doskonałe targetowanie w różnych kanałach, po kompleksową analitykę i raportowani”.
Konsolidacja obsługi mediowej w jednej sieci agencji ma umożliwić nowy poziom wymiany pomiędzy 11 rynkami, na których działa MediaMarktSaturn. - Nowe możliwości technologiczne w obszarze ad-tech-stack powinny także zapewnić efektywniejsze wykorzystanie budżetu mediowego i ciągłą optymalizację efektywności kampanii w czasie rzeczywistym. Tworzymy doskonale połączoną w sieć podstawę, która zapewni nam nową inteligencję i nowy dostęp do analiz. To jeszcze bardziej wzmocni nasz marketing w sposób oparty na danych – powiedział Michael Schuld, CCMO w MediaMarktSaturn.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Właściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy