WPP kupiło agencję Design Bridge
Koncern reklamowy WPP kupił Design Bridge, niezależną agencję brand design istniejącą na rynku od 31 lat. W ten sposób chce wzmocnić swoje kompetencje w obszarze brandingu i identyfikacji.
Agencja Design Bridge została założona w 1986 roku w Londynie. Obecnie pracuje w niej ok.400 osób, a swoje biura ma w Nowym Jorku, Amsterdamie i Singapurze.
Design Bridge będzie działać w strukturze WPP jako odrębna i niezależna marka. Jej przejęcie przez holding nie wpłynie na zatrudnienie. Agencja nie ma osoby na stanowisku chief executive. Kieruje nią jej prezes Sir William Goodenough.
Agencja Design Bridge miała 40 mln funtów przychodów w 2016 roku. Firmy nie podają wartości zawartej transakcji.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: WPP kupiło agencję Design Bridge