WPP kupuje na rynkach rozwijających się
Brytyjski holding reklamowy WPP Group dokonał trzech zagranicznychzakupów na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni.
Ostatnim z nich jest przejęcie 12,82 procenta udziałów w IGALimited, zlokalizowanej na Wyspach Kajmana macierzystej spółkifirmy InGame Ad Interactive Technology - informuje serwis BrandRepublic.
InGame Ad to mająca swoją siedzibę w Szanghaju sieć zajmującasię reklamą w grach. Zapewnia ona reklamodawcom dostęp dokonsumentów poprzez swoje portfolio internetowych i mobilnychgier.
WPP wcześniej kupił 51 procent udziałów w argentyńskiej firmiemarketingowej Yunes oraz 27,5 procenta udziałów w zlokalizowanej wKenii agencji komunikacji marketingowej Scangroup, zatrudniającej300 osób i mającej swoje biura także w Ugandzie i Tanzanii.
źródło: Brand Republic
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: WPP kupuje na rynkach rozwijających się