WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej
Brytyjski holding reklamowy WPP Group zamierza kupić mniejszościowe udziały w wietnamskiej agencji reklamowej.
W ten sposób WPP rozszerza swoją obecność na rynkach rozwijających się na kontynencie azjatyckim - informuje serwis Brand Republic.
Holding zamierza kupić 30 procent udziałów w Vietnam Advertising Company, której siedziba znajduje się w mieście Ho Chi Minh. Szczegóły finansowe transakcji nie są znane. Wiadomo jedynie, ze w walce o udziały WPP wygrał rywalizację z Omnicom Group.
Wietnam, w którym mieszka 86,1 miliona ludzi, zaczyna przynosić coraz większe dochody firmom sprzedającym dobra konsumpcyjne, jak chociażby Pepsico. W ostatnim czasie również koncern piwowarski zapowiedział, że wprowadzi na tamtejszy rynek swoją słynną markę Budweiser.
źródło: Brand Republic
Świat
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: WPP kupuje udziały w wietnamskiej agencji reklamowej