WPP nadal z globalnym budżetem reklamowym Land Rovera
Marka Land Rover nadal będzie współpracować z należącymi doholdingu WPP Group agencjami przy swoim globalnym budżeciereklamowym.
Na początku bieżącego roku producent samochodów prowadziłrozmowy z agencjami odnośnie swojego globalnego budżetureklamowego, który obsługują Young & Rubicam, Wunderman iMindShare.
W wyniku tych dyskusji należąca do koncernu Tata Motors markapostanowiła, że należące do WPP i pracujące dla niej ww. agencjezostaną skupione w ramach grupy Team Land Rover.
W ubiegłym roku Land Rover sprzedał 32.567 nowych modeli swoichsamochodów, czyli o 30 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007(46.552).
źródło: Brand Republic
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: WPP nadal z globalnym budżetem reklamowym Land Rovera