WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją
Holding reklamowy WPP Group zakupił 90 procent udziałów we włoskiejagencji cyfrowej H-art.
Jest to częścią strategii holdingu polegającej na inwestowaniu wfirmy będące w pierwszych latach swojej działalności orazumacnianiu swojej pozycji w sektorze interaktywnych mediów.
Będąca częścią sieci H-farm agencja H-art ma swoją siedzibę wTreviso, gdzie zatrudnia 35 osób. Wśród jej klientów znajdują sięm.in. Giorgio Armani, Barilla, Dainese, Diesel, Illycaffe, Nike iTelecom Italia.
H-art powstała w 2005 roku, a w roku 2007 zanotowała dochódrzędu 3,15 miliona euro.
źródło: Brand Republic
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: WPP przejmuje kontrolę nad włoską agencją