"Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" w reklamie Ptasiego Mleczka
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca Ptasie Mleczko (E.Wedel) hasłem "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej". Przygotowały je agencje należące do Publicis Groupe oraz Walk PR i Golden Submarine.
Tegoroczna kampania marki Ptasie Mleczko „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”, to opowieść o emocjach i relacjach międzyludzkich.
W nowej komunikacji marka przedstawia, że wystarczy otworzyć Ptasie Mleczko, żeby dobre chwile z bliskimi stały się jeszcze lepsze.
Komunikacja utrzymana jest w radosnym, pogodnym i zarazem optymistycznym nastroju. Wyróżniającym elementem spotu jest muzyka. Utwór „Cheek to Cheek”, obecnie już kojarzony przez konsumentów z marką Ptasie Mleczko, został użyty po raz pierwszy w reklamie marki 10 lat temu. Aktualnie został on unowocześniony. W rytm piosenki tańczy baletnica - Hanna Jankowska-Sech.
- Mamy świadomość, jak ważna dla polskich konsumentów jest marka Ptasie Mleczko. Lekkie pianki oblane oryginalną wedlowską czekoladą, to znany i lubiany smak, który od lat towarzyszy naszym konsumentom. W nowej kampanii pokazujemy, że nie potrzeba wyłącznie specjalnych okazji, aby celebrować czas z bliskimi, możemy te momenty tworzyć na co dzień. Często to właśnie drobne gesty sprawiają, że nasze relacje stają się silniejsze i czujemy się dobrze, szczególnie gdy jesteśmy razem. Dlatego w kampanii prezentujemy, że będąc razem z bliskimi wystarczy otworzyć pudełko pianek Ptasie Mleczko, a nasze wspólne chwile uniosą się „dwa pięterka wyżej” - mówi Magdalena Cichocka-Fronc, starsza kierowniczka marki Ptasie Mleczko.
Kampania „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej” obejmuje telewizję, kanały VOD oraz social media.
Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a komunikację public relations – Walk PR. Spot został wyprodukowany przez studio Lemon Film w reżyserii Marcina Dubińca.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie - w ramach redukcji kosztów produkcji - firma E. Wedel zmniejszyła gramaturę Ptasiego Mleczka do 340g.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Wspólne chwile dwa pięterka wyżej" w reklamie Ptasiego Mleczka