Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)
Zaczęła się tegoroczna odsłona kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi”. W akcji wezmą udział Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel, za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe BBDO Warszawa, Artegence, Ewesa, Media Direction i Questia Communications Management Consultants.

W ramach akcji „Wyzwanie smaku” będzie można spróbować Pepsi i innego napoju typu cola, nieoznaczonych swoimi markami, i zdecydować, który lepiej smakuje. PepsiCo zapewnia, że warunki porównania napojów są obiektywne, tak żeby konsument przy wyborze kierował się wyłącznie smakiem.
W Polsce kampania jest organizowana siódmy raz. Obejmuje cykl eventów, podczas których oprócz degustacji Pepsi będzie można spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood.
- W tym roku po raz kolejny „Wyzwanie smaku Pepsi” zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych - opisuje Katarzyna Rogowska, senior brand manager Pepsi. - Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami - dodaje.
Zeszłoroczną odsłonę „Wyzwania smaku Pepsi” promowali youtuberzy - autorzy kanałów GlamPaula, Damian Kordas, 5 sposobów na, Dharni i Mandzio, a dwa lata temu akcję reklamował Filip Chajzer.
Działania reklamujące „Wyzwanie smaku Pepsi” jest prowadzona od 17 czerwca. Obejmuje telewizję (spot w wersji 15- i 30-sekundowej), internet (m.in. Player.pl, Facebook, YouTube, Instagram), radio oraz outdoor.
Spot do kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za zakup mediów dom mediowy Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a działaniami public relations - Questia Communications Management Consultants.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Gessler, Wierzbicka, Wiejak i Kosel w „Wyzwaniu smaku Pepsi” (wideo)