Zalando rozwija ofertę kategorii Designer o nowe marki
Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando rozszerza portfolio kategorii Designer o ponad 50 designerskich i luksusowych marek, takich jak Missoni, Christopher Kane, 032C i Mansur Gavriel. Nawiązuje też współpracę ze zrzeszającą projektantów platformą Not Just A Label, by móc oferować klientom szeroki asortyment wschodzących brandów.
Tylko w tym roku Zalando nawiązało współpracę łącznie z ponad 50 markami – nowymi i tymi o ugruntowanej pozycji w świecie mody, takimi jak Missoni, Christopher Kane, 032C i Mansur Gavriel, łącząc je z około 45 mln klientów Zalando w Europie.
Ponadto, od września br. Zalando rozpoczyna współpracę z Not Just A Label (NJAL) - międzynarodową platformą łączącą projektantów z konsumentami z całego świata. Założona w 2008 roku platforma aktywnie zachęca twórców do kreowania bardziej zrównoważonej mody oraz wspierania lokalnych społeczności i ich rzemiosła.
NJAL wprowadzi do kategorii Designer w Zalando wschodzące marki z różnych środowisk, wspierając tym samym zobowiązanie Zalando na rzecz reprezentowania zróżnicowanych marek i ich założycieli na swojej platformie.
Anaheta Metghalchi von Berenberg, dyrektor ds. zakupów w Zalando, mówi: - Przewiduje się, że do 2025 roku główną grupą klientów dokonujących zakupów luksusowych będą osoby z pokolenia Z oraz Millenialsów. Jako Zalando mamy wyjątkową pozycję, by zapewniać naszym klientom, w tym licznym przedstawicielom wspomnianych generacji, szeroką i zróżnicowaną ofertę z różnych kategorii. Wzmacniamy kategorię Designer, poprzez zwiększenie liczby oferowanych marek i asortymentu oraz wprowadzając dedykowane personalizowane rozwiązania. Wraz z naszymi partnerami koncentrujemy się na rozwijaniu bardziej zrównoważonego, różnorodnego i kompleksowego asortymentu premium. To nasz wkład w inicjowanie i wspieranie pozytywnych zmian wśród naszych klientów i w całej branży.
W ramach rozwoju kategorii Designer, Zalando wprowadziło nowe, personalizowane rozwiązanie: Designer Brand Homes. Jego celem jest inspirowanie klientów i wspieranie ich w odkrywaniu luksusowego asortymentu w specjalnie zaprojektowanym środowisku online bazującym na storytellingu. Dzięki dedykowanej szacie graficznej składającej się z edytowalnych modułów, marki mogą dzielić się historiami związanymi z projektem, a także prezentować sezonowe kolekcje i wybrane produkty w sposób przypominający witrynę sklepową luksusowego domu modowego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Zalando rozwija ofertę kategorii Designer o nowe marki