Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive
Do przetargu na obsługę mediową Polskiej Grupy Energetycznej (GK PGE) zgłosiły się: Value Media (Group One), Media Group, ClickAd Interactive i Zenith (Publicis Media) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ten ostatni broni budżetu klienta, dla którego pracuje od dwóch lat.

Budżet PGE, o który walczą agencje wynosi 39,7 mln zł. Value Media złożyło ofertę z ceną 15,1 mln zł, Zenith - zaproponował 18,8 mln zł, Media Group – 15,9 mln zł, a ClickAd Intercative – 14,6 mln zł.
O wyborze zwycięzcy w 75 proc. zdecyduje zaproponowana cena, a w 25 proc. - ocena merytoryczna zadania przetargowego.
PGE nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu. Z wybraną agencją będzie pracować przez 2 lata od zawarcia umowy.
Wybrany dom mediowy zajmie się obsługą PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła. Zajmie się doradztwem, planowaniem, kupowaniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi, działaniami ambientowymi oraz działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.
W ramach współpracy będzie doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych spółek PGE, przeprowadzi jednodniowe szkolenia dla pracowników tych spółek, będzie opracowywać strategie mediowe, media plany, kupować media, negocjować warunki handlowe z właścicielami mediów itp. PGE oczekuje też, że wybrana agencja w ramach wynagrodzenia podstawowego będzie świadczyć dla niej również usługi w obszarze tzw. programmatic buying.
Przetarg trwa do 13 stycznia 2020 roku, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 550 tys. zł wadium. Obecnie obsługą mediową PGE zajmuje się wybrany dwa lata temu dom mediowy Zenith (Publicis Media).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive