„Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)
Firma Affidea Polska wspólnie z agencją reklamową Grey Group Poland zaczęły akcję społeczną „Życiowy przepis” zachęcającą kobiety do profilaktyki nowotworowej w formie samobadania piersi.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot pokazujący warsztaty wspólnego pieczenia naturalnego i zdrowego chleba zorganizowane dla siedmiu par (m.in. youtuberów Martina Stankiewicza i Laury Nadolskiej). Początkowo uczestnicy kursu nie wiedzieli, że tak naprawdę ruchy wykonywane podczas przygotowywania chleba mogą służyć do szybkiego wykrycia nowotworu piersi u kobiety.
Ponadto uruchomiono serwis Życiowyprzepis.pl będący kompendium wiedzy na temat profilaktyki raka piersi. Dostępne są tam m.in. najważniejsze informacje dotyczące samobadania piersi, np. poradnik edukujący jak prawidłowo je wykonać.
- Postanowiliśmy udowodnić, że szczęśliwy związek to nie tylko wspólne zamiłowanie do zdrowego stylu odżywiania. To również wzajemna troska o swoje życie. To na czym nam zależało to pokazanie, że ochrona zdrowia powinna być nieodłączną częścią codzienności każdego związku, że zarówno kobiety jak i mężczyźni nie powinni bać się badania i w codziennym życiu powinni zaufać swoim dłoniom - komentuje Rafał Ryś, deputy creative director w Grey Group Poland. - Jesteśmy przekonani, że zbliżające się walentynki to idealny pretekst do edukacji w temacie dbania o zdrowie swoje i ukochanej osoby. Akcję społeczną będziemy kontynuowali również w późniejszym okresie - zapowiada Joanna Borczak, dyrektor marketingu w Affidea Polska.
W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)