Imitowanie marki polega na upodabnianiu znaków jednej marki do znaków innej, zwykle bardziej znanej i renomowanej. Celem jest zasugerowanie odbiorcom, że jest to "ta sama marka" bądź, że marki te mają istotne cechy wspólne, a jednocześnie zbliżoną wartość. Zwykle chodzi o wywołanie wrażenia, że obie marki są produktami tej samej firmy. Niezależnie od stopnia, w jakim marki są podobne do siebie, imitowanie jest w istocie podrabianiem (nielegalnym kopiowaniem) marek. Jest to najczęściej spotykany czyn nieuczciwej konkurencji. Proceder ten jest ścigany z mocy prawa.
[effikomp]
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dziennikarz / specjalista ds. rolnictwa | Gremi Media |
mazowieckie wielkopolskie |
Reporter / Reporterka Wrocław | Telewizja Polsat |
dolnośląskie |
Reporter/Reporterka redakcja newsowa Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Koordynator techniczny | Endemol Shine Polska |
mazowieckie |
Montażysta_tka News | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
AI fact-checking & quality editor | Agora |
Cała Polska |
Project Sales Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Senior Content Marketing Manager | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Agency Account Manager | Bauer Media Outdoor |
mazowieckie |
YouTube Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Junior Social Media Specialist | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Prowadzący Program/Dziennikarz | Radio PLUS |
lubuskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl