Rebranding jest to proces gospodarczy, który odznacza się:
-zmianą nazwy firmy lub produktu,
-image'u,
-lub logo.
Bardzo często jest to spowodowane repozycjonowaniem produktu lub rozpoczęciem współpracy z innymi firmami. Jednym z przykładów tego drugiego rebrandingu jest sieć telefonii komórkowej Idea, zmieniająca nazwę na globalną markę Orange.
Rebranding wiąże się wymianą oznakowań firmy we wszystkich publikacjach i reklamach firmy (TV i radio), również w salonach, oddziałach na terenie całego kraju - wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz materiałach POS. Jedne z bardziej spektakularnych rebrandingów w Polsce: Idea-Orange: 4 tygodnie produkcji, 1 tydzień wymiany oznakowań wewnątrz i na zewnątrz budynków (ok. 700 salonów); Warta: wymiana logo - tablice dojazdowe, oznakowania wewnętrzne całych budynków oraz kasetony zewnętrzne.
Wikipedia
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Dziennikarz / specjalista ds. rolnictwa | Gremi Media |
mazowieckie wielkopolskie |
Reporter / Reporterka Wrocław | Telewizja Polsat |
dolnośląskie |
Reporter/Reporterka redakcja newsowa Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Koordynator techniczny | Endemol Shine Polska |
mazowieckie |
Montażysta_tka News | TVN Warner Bros. Discovery |
mazowieckie |
AI fact-checking & quality editor | Agora |
Cała Polska |
Project Sales Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
Senior Content Marketing Manager | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Wydawca / Wydawczyni | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Agency Account Manager | Bauer Media Outdoor |
mazowieckie |
YouTube Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Motion Designer | Ringier Axel Springer Polska |
mazowieckie |
Junior Social Media Specialist | Wirtualna Polska Media |
mazowieckie |
Prowadzący Program/Dziennikarz | Radio PLUS |
lubuskie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl