16 nowych kategorii dla reklamodawców TikToka
Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu.
W obliczu rosnącej popularności TikToka, rozszerzenie to ma pozwolić reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po złożonym „krajobrazie cyfrowym”, zapewniając, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.
W tej poszerzonej ofercie marki mogą wykorzystać pięć nowych kategorii kontentowych w ramach kontroli Category Exclusion w filtrze zasobów TikToka. Są to: Hazard i Loterie, Treści dla młodzieży, Brutalne gry wideo i Sporty walki.
Ten rozszerzony wybór kategorii ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w pomiary i lepszą ochronę marki w przypadku drażliwych tematów. Poszerzone opcje będą także zawierać 11 „kategorii wertykalnych” dla filtra zasobów reklamowych Vertical Sensitivity, które odpowiadają unikalnym wymaganiom reklamodawców z różnych sektorów i są to kategorie takie jak: Zwierzęta domowe, Żywność, Beauty, Moda, Technologia i Telekomunikacja, Usługi finansowe, Podróże, Motoryzacja, Gaming, Usługi profesjonalne oraz Rozrywka (Entertainment). Kategorie te nie obejmują treści związanych z branżą, które reklamodawcy mogą uznać za niepasujące do pozycjonowania ich marki. DV testuje obecnie elementy kontroli filtra Vertical Sensivity, które mają być dostępne jeszcze w tym kwartale.
- Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszej współpracy z TikTok w miarę ciągłego wzrostu inwestycji reklamowych na platformie – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Kierując się naszą strategią innowacji skupioną na kliencie, wprowadzamy 16 dodatkowych kategorii Brand Safety i Suitability, które obejmują unikalne typy treści i branże. Reklamodawcy mogą zapewnić ochronę wartości marki, wykorzystując nowe kategorie klasyfikacji DV oparte na sztucznej inteligencji i dopasowując swoje reklamy do odpowiednich treści na TikToku zgodnie ze specyficznymi potrzebami i celami każdej marki.
Universal Content Intelligence firmy DV umożliwia rozbudowaną kategoryzację treści online, w tym obsługę rozszerzonej kategoryzacji na TikToku. Bazując na ponad 15-letnim doświadczeniu, DV stosuje całościowe podejście do klasyfikacji, analizując wszystkie kluczowe typy kontentu, w tym elementy wizualne, dźwiękowe, mowę, tekst i linki. Co więcej, funkcja Universal Content Intelligence firmy DV klasyfikuje treści w oparciu o solidne definicje zasad i wykorzystuje wiodącą technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dostarczyć reklamodawcom najdokładniejszą klasyfikację, zapewniając jednocześnie najszerszy zasięg i ochronę na dużą skalę.
- TikTok stale buduje i udoskonala rozwiązania w zakresie Brand Safety i Suitability dla reklamodawców, a także ewoluuje, aby wyprzedzać pojawiające się potrzeby – powiedział Chen-Lin Lee, global head of measurement and data partnerships w TikToku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 16 nowych kategorii dla reklamodawców TikToka