8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej prowadzi przetarg na jego obsługę medialną, promocyjną i informacyjną. Do wzięcia jest budżet w wysokości 8,8 mln zł netto.

Przetarg dotyczy usług planowania i zakupu mediów (telewizja, radio, prasa, outdoor, internet) oraz przygotowania planu komunikacji, kreacji oraz produkcji materiałów kreatywnych, a także koordynowania działań niestandardowych (w tym sponsoring). Wybrana w nim firma będzie planować i zlecać kampanie informacyjno-promocyjne Funduszu w mediach zgodnie z oczekiwaniami NFOŚiGW.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje w 40 proc. kryterium jakości (m.in. doświadczenie), a w 60 proc. cena.
Z wybraną firmą Fundusz będzie pracować do końca 2021 roku od momentu zawarcia umowy. Budżet na tę obsługę wynosi 8,8 mln zł netto (bez VAT).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska