AB Inbev postawił na DDB
DDB została wybrana przez firmę piwowarską Anheuser-Busch InBev jako globalna agencja wiodąca dla marki Budweiser.
DDB, która od 15 lat jest odpowiedzialna za budżet reklamowy Budweisera w USA, będzie miała za zadanie zwiększenie popularności marki na rynkach, na których jest jak dotąd mniej widoczna, m.in. w kontynentalnej Europie i niektórych regionach Azji.
Obecnie Budweiser cieszy się uznaniem na rynkach takich jak USA, wielka Brytania i Chiny, ale ma słabszą pozycję w niektórych z łącznie 80 krajów, w jakich jest sprzedawany.
AB Inbev będzie chciał wejść także na nowe rynki ze swoją marką, szczególnie w Afryce. Zadaniem DDB będzie przygotowanie kampanii towarzyszących premierze Budweisera na tych rynkach.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: AB Inbev postawił na DDB