Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom
Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska przegląda oferty domów mediowych pod kątem obsługi mediowej kampanii zlecanych do telewizji. Budżetu klienta broni należący do Publicis Media dom mediowy Starcom.
 
                                Aflofarm zazwyczaj co dwa-trzy lata prowadzi przegląd oferty domów mediowych. Podobnie jest w tym roku. Jak przekazał serwisowi Wirtualnemedia.pl Maciej Bartosik z działu PR firmy, zaproszenie zostało wysłane do kilku agencji mediowych. Ze względu ma klauzulę poufności firma nie podaje ich nazw.
Obsługi budżetu tego klienta broni Starcom. Agencja ta pozyskała Aflofarm do współpracy pod koniec 2015 roku przejmując tego klienta od Mindshare Polska (GroupM).Obsługę firmy rozpoczęła na początku 2016 roku.
Zwycięska agencja zostanie wybrana jeszcze w listopadzie br. Będzie pracować dla Aflofarmu od początku 2019 roku. Zajmie się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy w telewizji. W pozostałych mediach reklamy kupowane są we własnym zakresie przez dział marketingu Aflofarmu.
Kreacją reklam marek leków OTC i suplementów diety Aflofarmu zajmuje się wewnętrzny dział tej firmy. Niektóre z nich budzą wątpliwości różnych instytucji. W lipcu br. np. Główny Inspektor Farmaceutyczny nakazał spółce wycofanie reklam Lipomalu i Neosine Forte uznając, że wprowadzają one w błąd. Z kolei w lutym br. UOKiK zganił firmę za reklamę Magmisiów stwierdzając, że pokazani w niej pedagog szkolny i małe napisy mogą być mylące.
W listopadzie ub.r. ten UOKiK nałożył na pabianicką spółkę 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety Renopuren Zatoki sugerujących, że to leki a nie suplementy diety .
Aflofarm od kilku lat jest największym reklamodawcą w polskich mediach. Niezmiennie zajmuje pozycję lidera pod względem wydatków reklamowych na media tradycyjne i tv (bez internetu). Utrzymuje pierwsze miejsce, mimo że od kilku miesięcy zmniejsza w skali roku budżet reklamowy średnio o kilka proc. 
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
             
             
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Aflofarm ruszył z przetargiem mediowym, budżetu broni Starcom