SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aleph rozszerza współpracę ze Spotify na ponad 80 rynków

Globalna firma Aleph zajmująca się reklamą cyfrową oraz serwis Spotify rozszerzają partnerstwo, dzięki któremu Aleph zostaje wyłącznym partnerem reklamowym platformy na ponad 80rynkach, zapewniając dostęp do ponad 20 tys. reklamodawców.

Spotify Advertising unowocześnia swoją technologię reklamową, wzmacni arelacje partnerskie i rozwija kompetencje zespołów aby ułatwić reklamodawcom proces tworzenia, zakupu, pomiaru oraz optymalizacji kampanii. 

Aleph jest partnerem Spotify od 2013 roku, kiedy to rozpoczęła się współpraca tych firm na 4 rynkach. Nowa umowa rozszerza tę współpracę na ponad 80 rynków i obejmuje pełne wsparcie Aleph: od sprzedaży lokalnych mediów, przez rozwiązania płatnicze i wsparcie kreatywne, po automatyzację napędzaną skutecznością. Celem jest efektywna monetyzacja powierzchni reklamowej Spotify oraz skuteczne łączenie marek z reklamodawcami

Zespoły Aleph będą miały dostęp do Spotify Ads Managera, aby poprowadzić reklamodawców i agencje do wykorzystania pełnego potencjału platformy w zakresie formatów reklamowych i możliwości targetowania, zapewniając, że mogą dotrzeć do słuchaczy w kluczowych momentach, np. podczas treningu,pracy czy w drodze – czyli wtedy, gdy są oni najbardziej zaangażowani.  

Dołącz do dyskusji: Aleph rozszerza współpracę ze Spotify na ponad 80 rynków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl