Alina Ejsmont: ze Spark Foundry do Sigma Bis
Alina Ejsmont dołączyła do zespołu agencji mediowej Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU) - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Przeszła z agencji mediowej Spark Foundry (Publicis Media), w której pracowała blisko 4 lata.
Alina Ejsmont w Sigma Bis objęła stanowisko media planner buyer.
Przez ostatnie cztery lata pracowała w agencji Spark Foundry, należącej do Publicis Media. Najpierw, jako junior media plannerka pracowała dla takich klientów, jak Clarins, Salony Agata, Aviva czy Śnieżka. Następnie, jako communications plannerka odpowiadała za planowanie i zakup kampanii w mediach online i offline(poza tv), analizę ofert mediowych. Zajmowała się obsługą takich reklamodawców jak m.in. Expander, Allianz i Henkel.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jest absolwentką Krakowskiej Akademii im. Jana Frycza Modrzewskiego.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Alina Ejsmont: ze Spark Foundry do Sigma Bis