„Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand
Ruszyła wizerunkowa kampania promująca nową kolekcję rowerów miejskich firmy Kross - Le Grand. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Ambasadorowie relaksu”, odpowiadają firmy marketingowe Neon Shake i Media Choice.

W ramach akcji prowadzony jest internetowy konkurs, w którym należy podać najlepszy sposób na miejski chillout. Autorzy najlepszych pomysłów wygrają rowery Le Grand i po tysiąc zł na realizację swoich koncepcji. Konkurs zaczął się 4 kwietnia i potrwa do 15 maja.
Reklamy Kross Le Grand przekonują, że rowery te inspiruje do zwolnienia tempa, a jazda nimi w miejskim otoczeniu zapewnia relaks i oderwanie od bieżących spraw. Kampania zakończy się na początku czerwca eventem we Wrocławiu.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Działania reklamowe są prowadzone na ponad 200 stronach internetowych, m.in. WP.pl, Onet.pl, Facebooku, Instagramie, YouTubie, Polskieradio.pl i w serwisach lifestylowych.
Za strategię kampanii, obsługę konkursu i kreację reklam odpowiada agencja Neon Shake, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych - dom mediowy Media Choice.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Ambasadorowie relaksu” w kampanii rowerów Kross Le Grand