„Mężczyzna idealny szuka pary” w reklamie sprzętu Amica
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii urządzeń parowych Amica pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”.
Kampania marki Amica ma na celu ukazanie sprzętów z funkcjami parowymi jako pomocników pozwalających sprostać codziennym wyzwaniom rzeczywistości. Przy okazji akcji marka zwraca uwagę na wciąż aktualny temat „ideału” męskości oraz partnerstwa.
Spot reklamowy przedstawia mężczyznę, który robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę czy wykorzystuje nowoczesne funkcje parowe w piekarniku. Szybka i bezproblemowa obsługa sprzętów sprawia, że doskonale radzi sobie ze wszystkimi obowiązkami w ciągu dnia, dzięki czemu znajduje czas na życie towarzyskie.
Akcja "Mężczyzna idealny szuka pary" rozpoczęła się w maju tego roku.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję i internet (YouTube) oraz media społecznościowe.
Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Mężczyzna idealny szuka pary” w reklamie sprzętu Amica