AMS we współpracy z Initiative i UM wprowadza zakup programatyczny
Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadza zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczyna współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM.
Grupa Mediabrands, do której należą agencje mediowe Initiative i UM wybrała długoterminową współpracę w modelu programatycznym private deal i otrzymała dostęp do narzędzi AMS oraz inventory Digital Out-of-Home, które pozwalają na samodzielne planowanie działań reklamowych. Dzięki temu może samodzielnie tworzyć kampanie o dowolnej długości przy zachowaniu zakupu minimum 1 CPM DOOH z rozliczeniem - tak jak w internecie - wyłącznie za realne wyświetlenia.
– Wykorzystujemy elastyczne możliwości reklamy Digital OOH AMS, by szybko wzmocnić działania reklamowe marki ze startem w dowolnym momencie i zmianą emisji w odpowiednim czasie kampanii. Dodatkowym atutem jest wykorzystanie dynamicznych kreacji i spotów video, których emisję umożliwia sieć Digital Indoor AMS – mówi Eryk Sapkowski, addressable marketing manager odpowiedzialny za wdrożenie nowego rozwiązania w Mediabrands i realizację pierwszych szerokozasięgowych kampanii DOOH w modelu programmatic w Polsce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ams-rozliczenie-cost-per-mile ##
AMS umożliwia obecnie zakup programatyczny w dwóch modelach - private deal i automated guaranteed. Klient kupuje określoną liczbę wyświetleń, a nie sztywno zdefiniowaną obecność w pętli reklamowej, co jest odwzorowaniem rozliczeń, jakie znamy z kampanii online. Cały proces zakupu jest skrócony i odbywa się przy użyciu specjalnie do tego przygotowanych, zautomatyzowanych narzędzi online, bez konieczności sprawdzania dostępności formatów u opiekuna kampanii po stronie dostawcy mediów.
AMS Digital oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: AMS we współpracy z Initiative i UM wprowadza zakup programatyczny