Anna Lewandowska ambasadorką reklamową odzieży 4F, będzie wspólna kolekcja
Anna Lewandowska została ambasadorką reklamową odzieży 4F produkowanej przez OTCF. Pierwsza kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Welcome to the Club”.
- Podjęcie współpracy z Anną to kolejny krok w dynamicznym rozwoju marki 4F - jestem pewny, że nasza wspólna pasja i zaangażowanie wpłyną pozytywnie na wiele osób, które już dzisiaj zapraszamy do wspólnych treningów! - komentuje Igor Klaja, prezes OTCF.
W ramach współpracy Anna Lewandowska będzie występować w reklamach 4F oraz trenować w strojach tej marki, reprezentując ją w Polsce i za granicą
- Współpracę z 4F traktuję jako kolejny krok bazujący na moim doświadczeniu. Dzięki temu projektowi będę mogła sprawdzić się w nowych obszarach - po wielu latach treningów, doskonale wiem, jak ważny jest odpowiedni strój sportowy, który powinien zapewnić maksymalną swobodę ruchu przy jednoczesnym wsparciu trenującego. Wierzę, że droga, którą wybraliśmy wraz z 4F pozwoli nam zarazić pasją do sportu jeszcze więcej osób! - dodaje Anna Lewandowska.
OTCF podkreśla, że współpraca z Lewandowską ma charakter długoterminowy.
Pierwsza kampania 4F z udziałem Anny Lewandowskiej zacznie się w bieżącym kwartale pod hasłem Welcome to the Club”. Ma prezentować ubrania tej marki jako przystosowane do potrzeb konsumentów na różnych poziomach zaawansowania sportowego.
W kolejnym etapie współpracy OTCF i Anna Lewandowska mają przygotować wspólną kolekcję 4F o nowoczesnym wzornictwie i zaawansowanej technologii.
Anna Lewandowska reklamuje Huawei, head&shoulders, Kingę Pienińską i własne produkty
Anna Lewandowska jest ambasadorką marketingową wielu produktów z różnych kategorii. Jesienią 2018 roku dołączyła do grona znanych osób promujących Huawei, W niedawnej kampanii tej marki na Boże Narodzenie wystąpiła razem z Robertem Lewandowskim.
Od początku 2018 roku Lewandowska promuje wodę mineralną Kinga Pienińska, w ub.r. pojawiła się w jej kampanii pod hasłem „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. W 2018 roku wystąpiła też w reklamach szamponu head&shoulder Supreme oraz rajstop Calzedonia.
Anna Lewandowska promuje też własne produkty: zdrowe przekąski Foods by Ann (właśnie pojawiły się w menu kawiarni Costa Coffee) oraz kosmetyki Phlov (wprowadzone do sprzedaży jesienią ub.r.).
4F sponsoruje olimpijczyków, Turniej Czterech Skoczni i siatkarzy
Producent odzieży 4F od kilku lat zapewnia stroje reprezentacjom olimpijskim kilku krajów, m.in. Polski. W lutym ub.r. firma podpisała taką umowę ze Słowackim Komitetem Olimpijskim.
Ponadto marka 4F od ub.r. jest sponsorem Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią ub.r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
Jesienią ub.r. 4F było reklamowane pod hasłem „Wierni sobie”, a do sprzedaży wprowadzono wspólną kolekcję z marką hip-hopową Prosto. W połowie ub.r. szefową marketingu 4F została Justyna Gościńska, zastępując Martę Najbert-Sykulską.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska ambasadorką reklamową odzieży 4F, będzie wspólna kolekcja