Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives.

Główną osią kampanii jest spot wideo, gdzie w rytm energetycznej muzyki pokazano wybrane stylizacje z wykorzystaniem produktów dostępnych na platformie. Reklamę można oglądać w internecie (YouTube, serwisy VoD).
Integralną częścią kampanii jest strona internetowa z ofertą oraz poradami stylistów Answear. Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych oraz sesja zdjęciowa. Kampania prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania powstały w duchu strategii „We Are The Answear”.


Spot przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska, współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski, movement director.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące