Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)
„Apap i wracasz na dobre tory” - pod tym hasłem ruszyła nowa kampania leku przeciwbólowego Apap produkowanego przez USP Zdrowie. To pierwsze działania zrealizowane dla tej marki przez agencję Schulz brand friendly.
Nowa komunikacja podkreśla, że Apap nie tylko nie obciąża organizmu, ale i szybko zwalcza ból.
Historię opowiada maszynista nowoczesnego pociągu, od którego formy zależy bezpieczeństwo pasażerów. Bohater musi szybko i skutecznie zwalczyć ból, ponieważ w pracy nie może sobie pozwolić na chwile słabości.
Scenariusz spotu telewizyjnego przygotowała agencja Schulz brand friendly, natomiast za produkcję odpowiada studio SELFISH3.
Działania reklamowe obejmują m.in. wybrane stacje telewizyjne oraz internet. Firma nie podaje, jak długo potrwa kampania.
Jest to pierwsza kampania Apapu przygotowana przez agencję Schulz brand friendly. Wcześniejsze działania realizowała m.in. agencja Leo Burnett Warszawa.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Apap w nowej kampanii stawia na szybkość (wideo)