Arena Media z budżetem mediowym wszystkich marek PPG Deco Polska
Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę mediową PPG, tym samym obroniła budżet Tikkurila i rozpoczyna pracę na rzecz całego portfolio marek PPG Deco Polska.
W wyniku wygranego przetargu agencja Arena Media obroniła budżet mediowy Tikkurila i rozpoczęła współpracę z PPG Deco Polska.
Agencja będzie zajmować się obsługą mediową wiodących na rynku farb i lakierów marek z portfolio PPG, czyli Dekoral, Bondex, Drewnochron (obsługą mediową tej marki zajmował się Starcom).
W przetargu Arena Media zaprezentowała ofertę komunikacji opartą o proces Mx, czyli strategię tworzenia media experience dla odbiorcy, która pozwala wyjść daleko poza podstawowe elementy planowania mediów, stawiając na efektywne wyważenie w komunikacji celów zasięgowych z kontekstem i treścią.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Arena Media z budżetem mediowym wszystkich marek PPG Deco Polska