Reklamy „tokenów kibica” Arsenalu Londyn zakazane
Brytyjski regulator rynku reklamowego ASA (Advertising Standards Authority) zakazał promowania "tokenów fanów" piłkarskiego klubu Arsenal Football Club. Powód? Wprowadzanie kibiców w błąd co do ryzyka związanego z inwestycjami w kryptowaluty.
 
                                W wydanym stanowisku Advertising Standards Authority (ASA) stwierdza, że londyński klub "wykorzystywał niedoświadczenie lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w aktywa kryptowalutowe, wprowadzając ich w błąd co do ryzyka inwestycji i nie dając jasno do zrozumienia, że 'token' był aktywem kryptowalutowym".
Arsenal Londyn: starannie kierowaliśmy komunikację
- Bardzo poważnie podchodzimy do naszych obowiązków związanych z marketingiem skierowanym do fanów. Starannie rozważyliśmy komunikację z fanami dotyczącą naszych promocji i dostarczyliśmy informacje dotyczące ryzyka finansowego - stwierdzono w oświadczeniu Arsenalu.
Klub w wydanym stanowisku dodał, że będzie starał się uzyskać niezależną ocenę orzeczenia "w celu uzyskania większej jasności na temat obecnego stanowiska ASA".
 Kryptowaluta dla fanów "Squid Game" okazała się oszustwem. Jej twórcy zniknęli z wielkimi pieniędzmi
            
                Kryptowaluta dla fanów "Squid Game" okazała się oszustwem. Jej twórcy zniknęli z wielkimi pieniędzmi
    ASA zakwestionowała dwie reklamy „tokenów kibica” Arsenalu Londyn. Pierwszą opublikowano w sierpniu br. z podpisem „$AFC Fan Token: Wszystko, co musisz wiedzieć”. Druga trafiła na profil klubu na Facebooku z hasłem „$AFC już teraz na żywo”. Na fanpage zadano kibicom pytanie „Jaką piosenkę chcesz usłyszeć, gdy wygramy? Pobierz aplikację Socios, aby odebrać swój token i zagłosuj”.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Reklamy „tokenów kibica” Arsenalu Londyn zakazane