Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition w SAR
Z początkiem roku 2022 SAR przyjął do swojego grona agencje Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition.
Obecnie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR liczy 124 podmioty - agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku.
Zobacz: Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem
Numbers & Intuition projektuje usługi w branży digital marketingu. Firma ma kompetencje w dziedzinach performance marketingu, projektowania innowacji i zarządzania zmianami.
Artegence to agencja digitalowa łącząca strategię komunikacji, kreację i design. Whites oferuje kompleksową obsługę z zakresu marketingu internetowego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Artegence, Whites oraz Numbers & Intuition w SAR