Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA
Po ponad 2,5 roku Bartłomiej Pucek odszedł z firmy IKEA. Przez ostatnie piętnaście miesięcy pracował w dziale digital firmy w szwedzkim Malmö.

Od początku 2021 roku Bartłomiej Pucek pełnił funkcję strategy & operations development managera w globalnej strukturze IKEA. Był odpowiedzialny za rozwój i wdrożenie globalnej strategii digitalizacji z resztą ekosystemu IKEA celem zapewnienia integracji kompetencji cyfrowych i wielofunkcyjnych sposobów pracy.
Ze szwedzką firmą związany był od września 2019 roku. Jako digital manager IKEA Retail w Polsce odpowiadał za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.
Do IKEA przeszedł z ówczesnej Grupy Onet-RAS Polska (dziś Ringier Axel Springer Polska). Zarządzał tam projektami z obszaru mobile i digital. Wcześniej, od 2012 do 2015 roku, odpowiadał za transformacje digital WSiP (grupa Advent International). Pucek ukończył Stanford University School of Business Strategic Marketing i Digital Marketing oraz Venture Deals na Kauffman Fellows Academy.
Nie są znane dalsze plany zawodowe Bartłomieja Pucka.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Pucek odszedł z IKEA