Brain przejmuje od G7 obsługę reklamową Heyah
Agencja Brain zajmie się obsługą reklamową marki Heyah (T-Mobile Polska). Poprzednio odpowiadała za to G7.
Brain wygrała przetarg organizowany przez T-Mobile Polska. Jego szczegółów nie ujawniono. Wiadomo jedynie, że nie brała w nim udziału należąca do grupy Leo Burnett agencja reklamowa G7, która obsługiwała markę Heyah od 11 lat. Zajmowała się jej komunikacją tej marki i działaniami ATL. Odpowiadała też za stworzenie koncepcji samego brandu w 2004 roku.
Brain zajmie się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną marki Heyah w zakresie ATL. Nie podano, na jak długo została podpisana umowa.
W ostatniej dużej kampanii Heyah, prowadzonej jesienią ub.r., gadające psy i kot reklamowały promocję „niedopsiegadania” (zobacz więcej). W styczniu br. przetarg na obsługę Heyah i innych marek T-Mobile w social media wygrała agencja Blueberry (więcej o tym).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Brain przejmuje od G7 obsługę reklamową Heyah