Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do zasięgania rzetelnych informacji o Funduszach Europejskich. Akcja obejmująca telewizję, radio i outdoor pokazuje postawy symbolizujące niewiedzę o tych środkach.
W rozpoczętej właśnie pod hasłem kampanii informacyjno-promocyjnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zachęca pod hasłem do korzystania z łatwo dostępnych źródeł rzetelnych wiadomości o Funduszach Europejskich. W kreacji spotów i billboardów pojawiają się postacie, m.in. charakterystyczni brodacze, pokazujące stereotypowe opinie o unijnych środkach pomocowych. Kampania "Dobra informacja na dobry początek" zachęca, żeby wiadomości na ten temat zasięgać z uruchomionego właśnie serwisu www.funduszeeuropejskie.gov.pl lub w powstających na terenie całej Polski regionalnych punktach informacyjnych.
Kampania obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TV4, Polsat 2, Discovery, AtMedia, TVN24, TVP Info, Polsat News), radio (głównie RMF oraz ZET, ponadto Agora Sieć, Eska, AdPoint, Sieć Plus, Vox, PR1 i PR3) oraz outdoor (billboardy wielkoformatowe w 51 miastach Polski).
Kreację zaplanowanej na miesiąc akcji przygotowała przez agencję reklamową Opus B.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)