Burger King zaangażował do reklamy sobowtóra Cristiano Ronaldo
Oddział Burger Kinga z Kuwejtu zatrudnił sobowtóra Cristiano Ronaldo do kampanii roślinnych Whopperów.
Burger King wprowadzał w Kuwejcie menu Plant-Base Range, składające się z trzech różnych produktów pochodzenia roślinnego. Aby przekonać konserwatywnych konsumentów, nie będących fanami zamienników mięsa, do promocji nowego menu zaangażowano aktora mocno przypominającego gwiazdę futbolu Cristiano Ronaldo.
Zobacz: Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację
Hasłem przewodnim kampanii został slogan "Tak dobre jak oryginał". W zabawnym spocie w konwencji mocumentu sobowtór Cristiano Ronaldo zagrał naiwnego, ale zbyt pewnego siebie chłopaka, który naprawdę wierzy, że jest tak dobry jak portugalski piłkarz.
W miarę rozwoju fabuły widzimy, jak aktor doprowadza się wręcz do urojenia, w którym rzeczywistość nie pokrywa się z jego opowieścią. Na końcu Burger King puentuje: "Niektóre rzeczy po prostu nie są tak dobre jak oryginał, ale nowy roślinny Whopper Burger Kinga jest".
- Naszym największym wyzwaniem było przełamanie konwencjonalnej komunikacji kategorii w tym regionie za pomocą pomysłu, który zadziała zarówno lokalne, jak i globalne. Jesteśmy dumni, że ten koncept zaczyna zdobywać międzynarodowe uznanie, ponieważ to jedyna reklama z regionu, która zdobył nagrodę Caples w kategorii telewizji i reklamy - chwalą się Camila Venegas i Silvia Vera, creative leads z agencji MC Saatchi ZEA, agencji odpowiedzialnej za kampanię.
Burger King rozwija bezmięsne menu
Burger King wprowadził do oferty roślinnego Rabel Whoopera w 2019 roku. W kanapce zamiast wołowiny w bułce jest roślinne patty, z pokrojonymi pomidorami, sałatą, kremowym majonezem, keczupem oraz piklami i cebulą. Skład przygotowano we współpracy z The Vegetarian Butcher, który od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. Firma zapewnia, że patty jest tak samo soczyste i grillowane na ogniu jak wołowina.
Fastfood podąża za trendem flexitarianizmu i rozszerza stopniowo menu o kolejne propozycje-zamienniki mięsa. W sprzedaży ma już m.in. roślinne nuggetsy na bazie soi.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Burger King zaangażował do reklamy sobowtóra Cristiano Ronaldo