SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Business Insider już nie liderem serwisów gospodarczych. Dużo stracił też Forsal

Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej na pozycję lidera zasięgowego awansował Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Duży spadek odwiedzalności zanotował Forsal.pl.

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

W kwietniu 2025 roku Infor.pl (Infor PL) odwiedziło 8,16 mln internautów, spędzając średnio po 5 minut i 21 sekund. Witryna zanotowała 27,48 proc. zasięgu – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął 7,56 mln użytkowników (co dało 25,46 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na równe 9 minut. Powyżej 6 mln odwiedzających zanotowały zaś Rynek Zdrowia (PTWP) i Money.pl (Grupa Wirtualna Polska). Pierwszy miał 6,82 mln użytkowników, 22,98 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 37 sekund średniego czasu korzystania, a drugi – 6,29 mln użytkowników, 21,18 proc. zasięgu oraz 10 minut i 44 sekundy średniego czasu.

Wirtualna Polska z końcem ub.r. zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji od stycznia jej witryny i aplikacje notują w badaniu dużo niższe wyniki niż poprzednio.

CZYTAJ TEŻ: Onet z najpopularniejszą stroną główną. o2.pl zbliża się do Gazeta.pl

Portal Samorządowy (PTWP) odwiedziło 5,77 mln internautów (19,43 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 27 sekund. Niej w rankingu są obszary gospodarczo-prawne portali horyzontalnych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja zanotowała 5,75 mln użytkowników, 19,36 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Interii (Grupa Polsat-Interia) – 5,67 mln odwiedzających, 19,09 proc. zasięgu oraz 6 minut i 20 sekund średniego czasu, a na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 5,5 mln użytkowników, 18,52 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 52 sekundy przeciętnego czasu.

Forsal.pl (Infor PL) przyciągnął 4,68 mln internautów (15,74 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 9 sekund, zaś Biznes Info (Iberion) – 4,49 mln użytkowników (15,11 proc. zasięgu), przeciętnie na 2 minuty i 31 sekund.

Miesiąc do miesiąca Infor.pl stracił 495,9 tys. użytkowników (to 5,7 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 34 sekundy (9,6 proc.). Mimo to witryna wyprzedziła pod względem zasięgu Business Insider Polska, na którym ubyło 1,14 mln internautów (13,1 proc.), a przeciętny czas korzystania skrócił się o 2 minuty i 17 sekund (20,2 proc.).

Rynek Zdrowia stracił 160,4 tys. odwiedzających (2,3 proc.) przy wzroście średniego czasu korzystania o 25 sekund (13 proc.). Na Portalu Samorządowym liczba internautów poszła w górę o 346 tys. (6,4 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmniejszył się o 28 sekund (16 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Serwisy RASP gonią Polsat i Interię. Temu z kolejnym rekordem (Mediapanel z kwietnia)

W dalszej części zestawienia przeważają spore spadki. Najwięcej stracił Forsal.pl: 1,42 mln użytkowników (23,2 proc.) oraz minutę i 44 sekundy średniego czasu korzystania (35,5 proc.). Na Fakt.pl sekcja biznesowo-prawna straciła 613,5 tys. odwiedzających (9,6 proc.) i 13 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez każdego (4,6 proc.), na Interii – 514,2 tys. użytkowników (8,3 proc.) oraz 16 sekund średniego czasu (4 proc.), a na WP.pl – 655,4 tys. użytkowników (10,6 proc.) i 8 sekund średniego czasu (4,4 proc.).

Dołącz do dyskusji: Business Insider już nie liderem serwisów gospodarczych. Dużo stracił też Forsal

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media Insider
Tam musi iść gruby growth hacking kiedy pierwsze miejsce zajmuje Infor, czyli niszowy acz specjalistyczny portal, a rynek zdrowia (w kategorii biznesowej, sic!) spycha z podium takiego mocarza jak money. Portal samorządowy (co to w ogóle jest?) też mega wysoko. A ponoć gemius zapowiadał porzadki
3 0
odpowiedź
User
Xyz
Forsal traci z tak dobrym szefem 🤪? Nie wierzę 🤣🤣🤣
0 0
odpowiedź