Carat Polska wygrał przetarg na obsługę Trefla w Polsce i na Węgrzech
Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska) współpracuje z firmą Trefl, producentem gier planszowych w Polsce oraz na Węgrzech.
W ramach umowy dom mediowy Carat zajmuje się przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów dla firmy Trefl SA.
Współpraca obejmuje rynek polski oraz węgierski. Polski oddział Carat koordynował kampanię digitalową na Węgrzech, zaś węgierski oddział Carat zajął się planowaniem i zakupem mediów do aktywności reklamowych w telewizji. Dodatkowo, polski oddział agencji prowadzi dla firmy Trefl SA warsztaty mediowe. Współpraca została nawiązana dzięki wygranemu przetargowi. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
- O wyborze partnera zadecydowało profesjonalne przygotowanie do przetargu i doświadczenie w pracy z podmiotami z branży dziecięcej i zabawkowej - powiedział Roman Szczepan Kniter, prezes Trefl SA
Działania o największej intensywności zaplanowano i zrealizowano w okresie przedświątecznym. Na rynku polskim dom mediowy zrealizował szereg kampanii TV i digital dla takich gier, jak 5 sekund, Ego, Mistakos czy dla produktów marki VTech.
Nie udało nam się ustalić, który dom mediowy obsługiwał dotychczas producenta gier. W poprzednich latach firma współpracowała m.in. z agencją Komunikacja Plus.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Carat Polska wygrał przetarg na obsługę Trefla w Polsce i na Węgrzech