CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Ruszyła kampania reklamowa kolekcji Gino Rossi Simple Chic z udziałem rmodelki Birgit Kos.
Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic czerpie z wybiegowych trendów, jednocześnie kładąc nacisk na ponadczasowość. Doskonale wpisuje się zarówno w popularny w światowych kolekcjach minimalizm jak i w styl paryski pełen wiązanych przy szyi koszul, marynarek i klasycznych butów na obcasie à la Gino Rossi Simple Chic.
Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic składa się z dwóch modeli buta – klasycznych czółenek z noskiem w szpic na niższym i na wyższym obcasie oraz wygodnej, praktycznej torebki średniej wielkości z uchwytem z boku.


Kolekcja Gino Rossi Simple Chic
Wszystkie projekty wykonane są ze skóry naturalnej z połyskiem i (z myślą o różnorodnych potrzebach klientów) dostępne są w różnych odcieniach. Czółenka na niższym obcasie kupimy więc w czerni, beżu, malinowym różu lub szarości, a na wyższym w czerni, malinowym różu i beżu. Z kolei torebka zaprojektowana została w trzech kolorach – szarym, beżowym i czarnym.
Twarzą kampanii reklamującej najnowszą kapsułową kolekcję Gino Rossi Simple Chic została supermodelka Birgit Kos, wielokrotnie fotografowana na okładkach międzynarodowych edycji magazynów "Vogue", "Harper’s Bazaar" i" Elle".
W czarnych szpilkach z kapsuły, Birgit pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego numeru magazynu "Vogue".


Na potrzeby promocji kolekcji powstał film reklamowy oraz sesja zdjęciowa autorstwa Magdy Wunsche i Agi Samsel.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: CCC reklamuje kapsułową kolekcja Gino Rossi Simple Chic