Coca-Cola Energy w nowej formule i opakowaniu wsparta kampanią (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek napój energetyczny Coca-Cola Energy w zmienionej formule i nowej szacie graficznej. Wspiera to kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grey, SMG Liquid Thread, MediaComoraz 24/7Communication.
Zmiana formuły Coca-Cola Energy polega na zmianie smaku na bardziej wyrazisty niż dotychczas i jeszcze bardziej zbliżony do znanego na całym świecie smaku klasycznego napoju Coca-Cola.
Zmieniono recepturę, ale nie skład produktu. Firma nie chce ujawnić szczegółów dotyczących tej modyfikacji zasłaniając się tajemnicą. Informuje jedynie, że nowa receptura Coca-Cola Energy została wybrana przez konsumentów w specjalnie przeprowadzanych w tym celu testach, w których została oceniona lepiej od poprzedniej.
Coca-Cola Energy zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępna w wersji regularnej oraz bez cukru.
Modyfikacja szaty graficznej polegała z kolei na tym, że puszki napoju mają matowe wykończenie oraz kolorowe zakończenia. Nowa Coca-Cola Energy jest dostępna w matowej puszcze z kolorowym wieczkiem (czerwonym dla wersji regularnej oraz czarnym dla wersji bez cukru). Wcześniej wierzch nie był kolorowy, a cała puszka była błyszcząca.
Nowa Coca-Cola Energy trafiła do sprzedaży we wtorek. Wtedy też ruszyła kampania wspierająca wprowadzone zmiany.
To działania digitalowe zaplanowane do maja br., oparte na precyzyjnym targetowaniu i interaktywnych formatach angażujących konsumentów.
Kampanię przygotowały agencje Grey, Liquid Thread i dom mediowy MediaCom oraz agencja 24/7Communication.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Energy w nowej formule i opakowaniu wsparta kampanią (wideo)