Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18
Koncern Coca-Cola nawiązał partnerstwo z Electronic Arts, wydawcą gry FIFA 18. Jednym z elementów współpracy jest promocja dla fanów tytułu.
Promocja dla fanów popularnej gry trwa przez cały czerwiec. Kupując produkty Coca-Cola, gracz dostaje kod, który może wymienić na nagrody. Są nimi paczki w trybie FIFA Ultimate Team. Każda paczka to 1 losowy przedmiot (1 z 7 specjalnych strojów Coca-Cola w grze lub złotą rzadką paczkę złotych kart).
Współpraca z wydawcą FIFA 2018 jest częścią działań marketingowych Coca-Coli wokół piłkarskich mistrzostw świata w Rosji pod hasłem "Gotowi na emocje".
- „Gotowi na emocje” to nasze hasło przewodnie, a jednocześnie cel wspierania kibiców w trakcie sportowych rozgrywek. Na podobnych zasadach Coca-Cola chce towarzyszyć fanom gry FIFA, ponieważ nasi odbiorcy to bardzo często również pasjonaci gamingu - wyjaśnia Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w nowej promocji rozdaje nagrody dla graczy FIFA 18