Coca-Cola wybrała agencje do obsługi przy Euro 2016
Centrala koncernu Coca-Cola wybrała grupę agencji należących do WPP do obsługi jej działań reklamowych i komunikacyjnych związanych z Euro 2016.
Są to agencje Possible, Geometry Global, SRA Rushmore. Zajmą się one kreacją działań Coca-Coli m.in. w internecie, na outdoorze, a także shopper marketingiem. Będą to aktywności związane ze sponsorowaniem przez Coca-Cola Euro 2016 (obok Carlsberga, Hyundai-Kia, McDonald's i Continentala).
Agencje zostały wybrane w przetargu, w którym startowała też Havas Worldwide.
Euro 2016 zostanie zorganizowane we Francji od 10 czerwca do 10 lipca.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wybrała agencje do obsługi przy Euro 2016