Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety ze wspólną kolekcją ubrań
Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety wprowadza na rynek nową, limitowaną kolekcję ubrań złożoną z 12 projektów inspirowanych marką Coca-Cola.

Wykorzystując workwear jako dominujący trend ostatniej dekady, w kolekcji znalazły się kurtka robocza, kamizelka, ogrodniczki, sweter typu crewneck, koszulka bez rękawów, czapka beanie, koszulki oraz akcesoria z detalami charakterystycznymi dla obu marek. Wytrzymałe tkaniny i proste kroje tworzą interpretację klasycznych ubrań roboczych, ozdobionych rozpoznawalnymi symbolami Coca-Cola Zero Cukru. Poprzez wydruk i haft „Est. 2005” na wielu elementach, kolekcja nawiązuje do 2005 roku, upamiętniając tym samym rok powstania zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety.
- Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa "Neu York" stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

Coca-Cola z kolejną brandową kolekcją
- Ta kolekcja jest kolejnym przykładem niesamowitej historii współprac Coca-Cola z wiodącymi markami modowymi i lifestyle'owymi, takimi jak Marc Jacobs, Junya Watanabe Man, KITH i nie tylko - mówi Oana Vlad, starsza dyrektorka ds. globalnej strategii w Coca-Cola.


Kolekcja jest dostępna w sprzedaży online w sklepie internetowym Highsnobiety) oraz od 8 września w pop-up storze „Neu York” Highsnobiety, mieszczącym się przy 21 Green Street w Nowym Jorku. W Polsce wybrane ubrania i gadżety stworzone z myślą o kampanii „Best Coke Ever” dostępne są w aplikacji Coca-Cola, a 5 produktów można wygrać w specjalnej loterii Coca-Cola.
- Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki – mówi Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero Cukru i Highsnobiety ze wspólną kolekcją ubrań