Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży nowy napój - przeznaczoną dlamężczyzn Coca-Colę Zero. W związku z tym w połowie kwietniarozpocznie się kampania reklamowa tego produktu.
Coca-Cola Zero jest kierowana przede wszystkim dla mężczyzn, dlaktórych ma być odpowiednikiem pitek głównie przez kobiety Coca-ColiLight. Nazwa nowego napoju podkreśla, że nie zawiera on cukru."Nowa marka to odpowiedź producenta na wzrastające zainteresowaniemarką Coca-Cola Light dla kobiet i brak jej odpowiednika dlamężczyzn w portfolio firmy" - piszą w oficjalnym komunikacieprzedstawiciele działu PR koncernu. W Polsce nowy napój jestdostępny od początku kwietnia w standardowych butelkach, puszkach,unikalnych alubutlach oraz wprowadzanych po raz pierwszy na naszrynek konturowych butelkach.

Kampania promocyjna nowej marki rozpoczęła się uruchomieniemstrony internetowej www.cokezero.pl, na którejwystartował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami na męski manifest.Głowna część działań promocyjnych rozpocznie się w połowie kwietniai obejmie prasę, telewizję i outdoor. Przedstawiciele Coca-Coli nieujawniają jeszcze szczegółowychinformacji na temat kampaniireklamowej, ale zapowiadają niestandardowe, niestosowane dotychczasw Polsce reklamy internetowe oraz akcje samplingowe.
Kreacją kampanii Coca-Coli Zero zajmuje się agencja Publicis, akoncepcją działań on-line - K2 Internet SA. Natomiast za zakup iplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a zakomunikację PR - Edelman Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania