Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg włoskiej marki kawy Lavazza na obsługę w mediach społecznościowych.
Przetarg na obsługę Lavazzy został rozpisany i rozstrzygnięty pod koniec 2019 roku.
Cut The Mustard od stycznia bieżącego roku odpowiedzialna jest za komunikację włoskiej marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie tych kanałów. Dodatkowo agencja udzieli wsparcia kreatywnego przy działaniach digital i strategii współpracy z influencerami.
Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media