Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego
Bankowa część Grupy ING ogłosiła w kilku krajach przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. W Polsce walczą o nią Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare.
ING Bank Śląski wybierze firmę do obsługi swojego budżetu mediowego w Polsce, kierując się przede wszystkim zaoferowanymi warunkami zakupu mediów (45 proc. ważności tej decyzji), a także transparentnością modelu współpracy oraz strategią i jakością obsługi (po 20 proc.). Mniej istotnymi kryteriami jest zespół obsługujący i wynagrodzenie firmy.
W rywalizacji biorą udział Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare, z których ten pierwszy dom dotychczas obsługiwał budżet mediowy ING Banku Śląskiego. Rozstrzygnięcie przetargu – prowadzonego jednocześnie w ośmiu krajach w Europie – jest planowane na połowę bieżącego roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego