Decathlon ruszył z nową kampanią autorstwa agencji Przestrzeń (wideo)
Sieć sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym Decathlon rozpoczęła nową kampanię reklamową pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”. To element nowego pozycjonowania marki opracowanego przez agencję Przestrzeń.
Głównym elementem nowej kampanii marki jest 45-sek. spot pokazujący ludzi uprawiających różne sporty, np. jazdę rowerem, pływanie, wspinaczkę, jazdę na rolkach itp.
Autorem nowej strategii marki jest agencja Przestrzeń, wybrana przez firmę kilka tygodni temu. Agencja odpowiada za całościową obsługę reklamową Decathlonu, nowe pozycjonowanie brandu, przygotowanie i realizację idei kreatywnej. Przygotowała również nowy brandbook i język wizualny, jest autorem spotów wizerunkowych jak i reklam produktowych.
W ub.r. Decathlon promował się reklamami pod hasłem „Jedyną zasadą jest przyjemność”, których autorem była agencja Ogilvy.
Za produkcję spotów do obecnie realizowanych działań jest firma Makata.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Decathlon ruszył z nową kampanią autorstwa agencji Przestrzeń (wideo)
Poziom energii Minus 10
To tempo i zaangażowanie raczej zniechecaja