Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Decathlon. W finale pokonała agencję BBDO.
Do zadań wybranej agencji należy opracowanie nowego pozycjonowania Decathlonu, przygotowanie i kompleksową realizację idei kreatywnej. Przestrzeń będzie również nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej nowego klienta.
- Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają - komentuje Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.
Autorami koncepcji kreatywnej dla marki Decathlon są Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski, team kreatywny.
Jak ustalił portal Wirtulanemedia.pl, przetarg trwał od grudnia, zaproszono do niego cztery agencje. W finale obok Przestrzeni znalazła się agencja BBDO.
Ostatnio Decathlon realizował działania reklamowe pod hasłem "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.
Kolejny wygrany przetarg Przestrzeni
Decathlon to kolejny klient w portfolio agencji. Pod koniec roku Przestrzeń pozyskała regionalny projekt dla Lay’s MAXX, projekt dla piwa craft z portfolio Grupy Żywiec, a także digitalową obsługę trzech marek z portfolio Johnson&Johnson: o.b., Nicorette i Listerine.
Przestrzeń odpowiada także za relaunch Nałęczowianki, obejmujący nowe pozycjonowanie, big Iieę marki, komunikację we wszystkich touch pointach, łącznie z rebrandingiem opakowań i nową identyfikacją wizualną.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń