Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)
Lidl Polska zaczyna trzecią promocję, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami - kucharz Karol Okrasa i dziennikarka Dorota Wellman. Wspiera to kampania reklamowa z ich udziałem autorstwa agencji GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.

Akcja bożonarodzeniowa z premiowaniem zakupów prezentem organizowana jest przez Lidl Polska po raz trzeci. W ub.r. sieć dyskontów rozdawała noże, a dwa lata temu - milion egz. książki kucharskiej z przepisami ówczesnych ambasadorów marki: Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
W tym roku, w związku z dużym zainteresowaniem akcją w latach ubiegłych, sieć sklepów Lidl zwiększyła nakład książki kucharskiej pt „Ryby są super” do 2 mln egzemplarzy. Promocja wystartowała 23 listopada.
Lidl postawił w tym roku na przepisy z wykorzystaniem ryb, bo jak pokazują dane Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, przeciętny Polak zjada zaledwie ok. 13 kilogramów ryb w ciągu roku. Popyt na nie rośnie właśnie w Boże Narodzenie, jednak na co dzień ryby i owoce morza rzadko goszczą na polskich stołach.
Książka „Ryby są super” liczy ok. 300 stron i zawiera osiemdziesiąt wcześniej niepublikowanych na stronie kuchnialidla.pl przepisów na ryby i owoce morza. Aby zdobyć egzemplarz, wystarczy zebrać sześć naklejek. Każda jest przyznawana klientowi za jednorazowe zakupy o wartości minimum 50 zł. Po zebraniu naklejek należy dopłacić w kasie sklepu 1 grosz i odebrać książkę „Ryby są super”.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu i internecie.
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, działania public relations realizuje agencja 24/7 Communication.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)