E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media dla Valeant Polska
Agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (należące do grupy NuOrder) wygrały przetarg na obsługę interaktywną czterech marek z portfolio Valeant Polska: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim i Slim Coffee.

E_misja Interactive 360 dla tych czterech marek zajmie się stworzeniem serwisów internetowych oraz przygotowywaniem i realizacją kampanii reklamowych w internecie (m.in. w Google AdWords, Google Display Network, na Facebooku i w sieciach afiliacyjnych). Ponadto przygotuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, a także zajmie się wsparciem sprzedaży w aptekach.
Agencja 6ix WOMM & Social Media będzie odpowiadać za oficjalną komunikację marek na forach internetowych w formie Online Experta oraz prowadzenie facebookowych fanpage’y marek Slim Coffe i Aqua Slim.
Agencje zdobyły to zlecenie w przetargu. Nie podano, na jak długo zostały podpisane umowy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media dla Valeant Polska