„Elle” kolejnym drożejącym magazynem Burda Media Polska
Od wrześniowego numeru cena egzemplarzowa miesięcznika „Elle” wzrosła z 9,99 do 11,99 zł. Kilka innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska zdrożało na przełomie ub. i br.

Poprzedni raz „Elle” zdrożało w połowie 2018 roku - z 8,99 do 9,99 zł.
W ostatnim okresie wzrosły ceny wielu innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska. Z początkiem br. miesięcznik „Glamour” podrożał z 6,99 do 7,99 zł, „Claudia” - z 4,99 do 5,49 zł, dwutygodnik Party - z 3,49 do 3,89 zł, a „Viva!” - z 4,69 do 4,99 zł.
Natomiast jesienią ub.r. podrożały miesięczniki „Dobre Rady” (z 2,69 do 2,99 zł) i „National Geographic Polska” (z 14,99 do 16,99 zł) oraz kwartalnik „Kocham Ogród” (z 3,99 do 5,99 zł).
W br. podrożało wiele gazet i czasopism,.Tygodniki „Do Rzeczy” i „Newsweek Polska” podwyżki wprowadziły na początku br., a już w kwietniu podrożały kolejny raz - ten pierwszy łącznie o 2 zł, a drugi o 1,40 zł.
Burda Media Polska w kwietniu br. sfinalizowała ogłoszone w połowie ub.r. przejęcie wydawnictwa Edipresse Polska. Szefem połączonych firm, z portfolio prasowym obejmującym 52 tytuły, został Maciej Klepacki.
W lipcu wydawca zaprezentował nową ofertę reklamową. - Mamy ambicję zbudowania w Polsce największej firmy w obszarze lifestyle i beauty. Chcemy rozwijać nasze platformy oraz rozwijać biznes poprzez strategiczne przejęcia - zapowiedział Klepacki.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Elle” kolejnym drożejącym magazynem Burda Media Polska